- Jag lovar, jag är inte död ;D

2010-03-25, 20:18:39 / Kategori: Allmänt
Ja, som sagt så blir inte uppdateringen riktigt som jag vill att den ska bli. Sitter inget vid datorn nästan. :)


Idag har iaf varit en riktigt slapp dag i skolan. Hade först tyska, sen matte och efter det mat. Vid 11.15 åkte hela 9:an till Hagförs för att kolla på "kvinnors uppfinningar" eller vad det hette xD Men jag och Nicole va så busiga och smet ifrån och var med Timmy och hans cooola gäng :) xD Träffa Annie lite också ^^ Imorn blir det först skolan, sen direkt hem till Simon och sova där :) Sen på lördag tar jag bussen vid 14.40 till Exär och där ska vi ha disco för de små för att tjäna in pengar till skolresan ^^



puss



<3

Nicole

grym vi ;)

pusspusss!



2010-03-25, 21:33:28 URL: http://nichle.devote.se

muslim

tihi, sött. :)



2010-03-26, 16:49:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?