- Im alive

2010-05-12, 08:52:55 / Kategori: Allmänt
Sitter i skolan just nu. Har varit väldigt borta från bloggen på senaste
tiden, men det hände så mycket ett tag, så jag kände att jag inte orkade
vara vid datorn. Vi får se hur det blir framöver, skriver väl när jag hinner.


Igår var jag iaf i Karlstad med mamma. Fick mig en del:

4 par skor
1 klänning
3 bhar
1 par troser
1 linne
& några armband


Efter shoppingen åkte vi vidare mot Skoghall där jag var hos ortopeden för mina
fötter. Ska få inlägg till fötterna.
På fredag åker jag och Simon till Karlstad och jag ska bjuda han på bio, för jag
fick två biobiljetter i julklapp ^^ Innan ska jag shoppa loss också. :D Fick presentkort
på Gina för 500 kr av Gustav, Sara, Elionor & Mattias när jag fyllde år! ;D
Men nu ska jag jobba vidare med faktauppsatsen om "ungernrevolten 1956".


Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?