- Måndag

2010-03-08, 15:51:18 / Kategori: Allmänt
Iförrgår, lördag: Satt och titta på tv;n typ hela dan.
Runt 18.00 kom Simon hit &han åkte hem 02:15
nån gång :) Somnade rätt snart efter det tror jag ;d

Igår, söndag: Dagen kan sammanfattas såhär:
16 and pregnant på MTV hela dagen. Sen på
kvällen pratade jag med Mia i telefon sammanlagt,
i kanske 3 timmar ;D

Idag, måndag
: Skolan igen, tyvärr. Har iaf överlevt
första dagen & det är väl bra (y) Ikväll ska jag och
pappa åka till farmor och fira henne, eftersom hon
fyller år :) Mamma följer inte med, för hon åker på
kurs till karlstad. Imorn åker hon till Sunne och
kommer hem på fredag, omg, hur ska jag stå ut
ensam med pappa? xD Nu ska jag nog gå ut och
gå en sväng för det är fett najs väder ;D


puss

Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Schysst blogg:D hur e läget?



2010-03-10, 21:30:36 URL: http://yoanainaction.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?